Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~chill0ut | użytkownik

imię i nazwiskoradek c adreswłocławek zarejestrowany30.03.2007 @01:21:43 ostatnio na stronie16.07.2016 @22:49:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1359098
digarty90 komentarze93 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon d40 filtr UV i polaryzacyjny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Varmacenta    07.05.2011 @18:55:09
Brud specjalnie wyciągnięty, według mnie to dodaje uroku, ale może się nie podobać.. No nic. Dzięki za ocene.

P.S. Bardzo zróżnicowana i miła w oglądaniu galeria...
ostatnio edytowane: 2011-05-07 18:57:07
_______
Fotografować to potrafić zrobić coś z niczego. Fotografowanie to sposób dostrzegania wielu perspektyw. To nie jest nauka, to jest coś, co idzie prosto z serca.
~WhiteCoffea    02.05.2011 @19:08:34
Że co ty tam po niemiecku napisałeś ? :D
~mhopjr    02.05.2011 @11:20:48
chciałem tego dnia pojechać do zamkniętego parkingu, ale był zamknięty :<
_______
https://www.facebook.com/MateuszHop like it if you liked it
~Jedrek65    30.05.2010 @12:19:27
Dziękuję Radku, że zwróciłeś uwagę na tą, jak powiadasz, lepszą stronę...
To faktycznie jest lepsza i nie mówię, że tylko Włocławka.
Natura ma to do siebie, że jest od nas doskonalsza lecz bardzo krucha, to właśnie tam są te lepsze strony naszego życia, do puki ktoś nie wejdzie z brudnymi myślami i nie po przewraca wszystkiego do góry nogami...
Pozdrawiam i życzę Ci udanych kadrów
ostatnio edytowane: 2010-05-30 12:20:26
~nieszczesnik    23.05.2010 @23:36:35
to dobrze, że sie HDRki podobają
~RapeMexd    26.01.2010 @22:37:15
gitara i świeczka...
ostatnio edytowane: 2010-01-27 23:00:44
_______
Powietrze Pachnie Jak Malinowa Mamba .____xd
~gwiazdor91    24.09.2009 @15:27:29
bardzo ciekawe prace
~piotrsemberecki    24.07.2009 @14:32:16
heja D o widzę że kolega z Włocławka ja tam się urodziłem i duża część rodziny tam mieszka Dzięki za wizytę! :D
~eemmmka    17.06.2009 @21:10:27
a pan dawno prac nie dodaje ...

że tak napiszę, zapomniałam o pana istnieniu :P
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~xhyhoo    21.05.2009 @17:40:32
Hmmm Sony DSC F505 z nakładką szerokokątną mojej produkcji hehe - > niski budzet stad musza byc tanie rozwiazania, a kolorki - fakt moze troche przesadzilem
~Greenbeen    05.05.2009 @20:19:37
rządzisz tym Subaru ^^
~eemmmka    26.02.2009 @20:14:22
"u mię fpożo"

czyżby był to syndrom 'nom, ciom, komciać, focia itp' ?


wszystko zniosę tylko nie tę przypadłość! :P


;D


zieleń hm.. za niecały miesiąc będzie wiosna, a za tylko 4 podreślam tylko 4 msce będą wakacje !


:D


dobrą nowinę niosę, nieprawdaż?

_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    25.02.2009 @20:43:46
cukier - lukier :P

milczysz ost jak zaklęty .. ;] co u Ciebie?
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    22.02.2009 @13:59:34
""
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    01.02.2009 @22:29:40
ps. tym razem miałam wolne od "pracy" detektywa
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    01.02.2009 @22:28:21
hm .. nie śledziłam a jedynie łapałam promienie słonecznie na sopockim molo,
to zdjęcie ma swoją historię, wykonane zamierzenie ale początkowo nie w celu umieszczania na portalach - dopiero po wrzuceniu na kompa stwierdziłam, że mi się podoba i dopisałam do niego historię, którą w bardzo okrojonej wersji znajdziesz w opisie

"" ;D
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    31.01.2009 @22:56:08
a już śmiałam zwątpić
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    19.01.2009 @20:49:34
potwierdzenie twojej męskości - problem z rozróżnianiem barw
możesz być z siebie dumny ! to powód do radości :P
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~eemmmka    19.01.2009 @17:38:53
widać, że mężczyzna dla mnie to bardziej fiolet aniżeli róż
_______
W każdym zdjęciu dopatrzeć możemy się metafory,
ukrytego znaczenia, a rozbudzone dzięki temu refleksje to nic innego jak również przywoływanie wspomnień. I to jest najpięknijesze...
~Hondziarz    24.05.2008 @18:05:30
w rodzinie 3 hondy ja niestety jeszcze nie... prawko w trakcie robienia
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt